Håvard Olaisen Skrevet Mars 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2012 hei, min kjære mercedes E200 er gått i nød.. og lurer på om det er noen feilkoder som kan være problemet, MEN hvordan fjerner jeg disse? og hva kan problemet være uten om dette? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2012 Å si hva problemet er blir bare vill gjetting. Er bilen i nødmodus er det kun en ting å gjøre; Ta diagnose ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2012 Svarte bare på halve spørsmålet ditt ser jeg :) Rett over pedalene har du sikkert en diagnoseplugg. Her kopler man til et diagnoseapparat, leser ut og sletter feilkoder før ny diagnose tas. Forsvinner ikke feilen(e) eller de kommer tilbake med en gang, da blir det muligens skifting av deler neste. Ved diagnose får man (som regel) opp i klartekst hva som er galt eller hvilken del som feiler. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg