K R E Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 hei. har en audi a4 1.8tq 1999 modell jeg lurer på åssen man får økt turbo trykket, eller om man må ha noe til det eller om det er en enkel måte å gjøre dette på?. Og jeg lurer på om den orginale turboen tåler høyere lade trykk en 0.3bar? Takker for alle svar og bilder vis det kan vises vor man øker trykket ;) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Som jeg har hørt, så er maks hk ut av den turboen rundt det man får da man chipper opp bilen. Dvs rundt 200hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Du kan ikke øke trykket uten videre. Ved for høyt trykk vil ECU se dette og bilen går i nødmodus. Skal du gjøre dette så er chip enkleste utvei. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Mars 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2012 Chip ivei! :) ca 190hk sies det at du kan hente av orginal kk03 turboen.. Skal du ha mer enn dette, så må du sitte på større intercooler/ større dyser/ større turbo (f.eks ifra S4)/ bytte downpipe/ evt. få tak i nytt innsug. Så må bilen Chippes igjen for at det nye oppsettet skal virke sammen.... Men nå kan du bare levere den inn på chip uten å gjøre noe som helst :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K R E Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2012 Ok ble en del klokere nå takk for svarene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet Mars 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2012 oct tuning har en liste over de forskjellige tingene du må gjøre vek forskjellig hk Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Mars 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 Jeg chippet min 1.9TDI hos oct tuning. Meget fornøyd. Avtalte time, leverte bilen. Ventet litt og fikk den tilbake ferdig chippet og MYE sprekere. Betalte 2800kr. Med TUV papirer og alt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg