rune83 Skrevet Februar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Skulle legge ut banda på omega b min nå, da røyk den sund den ene (skiva) som den tappen som holder båndet:( noen tips på noe jeg eventuelt kan sveise på som tappen fester seg i?? noen gode tips mottas med takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Det er standard omega feil, i grunn ganske irriterende. Ja, jeg har laget en egen jallamekk versjon på bilen min. Brukte båndsliper og slipe meg inn på stålet bak bremseskiva også sveisa jeg på pinnen. Pinnen ble da for kort da det er litt avstand mellom skjoldet og stålet bak skjoldet. For og få på låsinga der så måtte jeg ta å kappe i fjøra så det bare ble 2 ringer på den. Nå i ettertid har jeg funnet ut at du kan få kjøpt rep sett for dette hos opel, vet ikke akkurat hvordan det er. Tror det er ei stor skive som du setter bak på bremseskjoldet, du må uansett løsne bremseskjoldet. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune83 Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Ok:) da får jeg ta en tlf til opel i mårra:) sku legge ut båndene i kveld og på etter godkjenning i mårra, me'n det ble vist ikke det:/ meen, da får jeg høre med opel om dem har noe rep sett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_87 Skrevet Februar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 du kan bruke en litt brei skive og klemme den sammen sånn at låsepinnen går igjennom, legg skiva på baksia og huk fast pinnen, bruker å funke bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune83 Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 Ok, takk for info:) skal kikke på det torsdag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg