Ducco Skrevet Februar 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2012 Hei, fikk en bremsekalipter hos en fyr fra en passat, er nesten identisk med den som står på men på den jeg fikk står det 38 å den jeg har står det 36, vil denne passe på min golf 2 gti? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr panda Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 Da må du bytte begge foran eller begge bak . det må være likt på begge foran eller bak. du kan ikke ha 2 forskjelige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducco Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 hvorfor kan man egentlig ikke det? blir det % forskjell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 Stemplene i kaliperene MÅ være like store, ellers vil du få ulik bremseeffekt. Dette er farlig, spesielt på forhjulene da bilen drar til siden ved bremsing ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 36mm vs 38mm = 17% forskjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducco Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2012 takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg