yosi4 Skrevet Februar 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2012 Hei! nå har jeg begynt med understell behandling på min bil,i den sammenheng vill den bli vasket og sandblåst under. siden dette skal gjøres så sikkelig som mulig lurer jeg på hva som er best og smøre på det bare metallet under bilen? har noen valg jeg har lest om: Owatrol blanda med benga og deretter tectyl på topp? Sink grunning så Tectyl? Hva anbefaler dere? -takk Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soerheim Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 Sink med tectyl over høres ut som en god ide ! Jeg hadde nok satset på det. Siter Den som har begge beina på jorda, står stille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XanderDude Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Jeg ville brukt Spotprimer fra Innotec som rustgrunning. Bedre får du ikke. og så et produkt som heter Spray Seal oppå men den blir helt hard. Jeg mener de har en god tectyllignende voks også på spray. Men den rustgrunningen ville jeg brukt uansett. Du finner den på nettsidene deres: http://www.innotec.nu/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg