Alta82 Skrevet Februar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2012 er det noe jeg må se etter på disse bilene ? passe på, hvilke svaketer osv? håper på svar da jeg har fått høre mye forskjellig fra andre som har en mening om disse bilene så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Februar 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2012 Akkurat slik bil jeg har lyst på ... Et noenlunde godt servicehefte er å foretrekke, Om den drikker mye olje? Mener disse drikker 1L/1000km. Og selvsagt reg-reim. Denne koster mye å skifte med mindre man gjør det selv. Lykke til! Om du kjøper en, vennligst post bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alta82 Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 takk for svar... skal sjekke opp service hefte på den bilen så får jeg vurdere om det er verdt d. fant en slik pluss utgave i tromsø. har ennå ikke fått sjekket forsikring på den om den blir for dyr på den måten.... har du noen formening om drivstoff forbruk på disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 De ligger på rundt 2L/milen. Som pendlerbil er det ikke den mest gunstige bilen, men helsike så gøyt det er med den lyden og det draget. Har hørt om folk som har klart å presse den ned i 1.3-1.4 milen, men dette kan ikke bekreftes :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 Jo, det kan bekreftes. Ved snill langkjøring går motoren ned mot literen på mila. Med Megasquirt kan det presses enda mer ned ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alta82 Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 ok da trur jeg att jeg skal slå fra mæ den bilen for øyeblikke.... da kan jeg jo likegodt kjøre me chevrolettn nessn...:P kansje nestegang man skal kjøpe bil man har rå til nokka sånt hær..:) takk for hjelpa..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg