2,8eQUATTRO Skrevet Februar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2012 Hei. I går når jeg kjørte, mistet jeg strømmen på det meste av apparater. Tydeligvis at batteriet har gått i stykker. Mistet samtidig servostyringen. Har ladet batteriet nå, men servoen fungerer fortsatt ikke. Hva kan ha gått i stykker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Februar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2012 Jeg tror det kanskje oppstår surr i det elektriske når dette skjer. Har du forsøkt å koble fra batteriet for å legge det elektriske anlegget dødt en stund (3-5 minutter)? Dette skal resette ev. feil/hickups som ligger i anlegget og vil muligens rette opp i problemet. Er verdt et forsøk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2012 Nå vet ikke jeg hvor gammel Octavia du har, men de jeg kjenner (ikke helt nye) har hatt vanlig mekanisk servostyring som ikke har noen forbindelse med det elektriske. Om multireima ryker, så mister du imidlertid både lading og servo, men ikke vannpumpa da den drives av registerreima. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg