Rotax - Power Skrevet Februar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 På min audi a4 1,9tdi 2003 stasj får jeg ikke til å slå av grøftlysene og tåkebaklys. Når jeg starter den, og slår på parklys kommer kun parklys på. Men drar jeg ut "grøftlys" bryteren tenner både de forran og det ene bak. Dytter jeg bryteren inn igjen lyser de fremdeles. Dette er det samme om jeg har den på parklys og på kjørelys. Setter jeg den derimot i posisjon 0 . Da lyser kun kjørelys og parklys. Dette ble sikkert forferdelig fjollete forklart. Men håper noen skjønner meg og kan/vil hjelpe meg :) Enkelt og greit så kan jeg si det slikt: Jeg må stoppe bilen for att tåkelysene både fram og bak skal slukke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel gt69 Skrevet Februar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 høres ut som det er selve lysbryteren som er problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 Er brytern din som er problemet, koster ca 1200,- på møller. Enkel sak og bytte selv. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax - Power Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 (endret) høres ut som det er selve lysbryteren som er problemet Nå har jeg oppdaget at om Jeg slår på taklysene, og har lysbryteren på parklys eller kjørelys stilling så kommer tåkelysene på :s Tror du fremdeles det kan være lysbryteren ? :) Edit: parklysene står å blinker om jeg stopper bilen og setter på parklys :s Endret Februar 18, 2012 av Rotax - Power Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-torg- Skrevet Februar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2012 Hadde akkuratt samme problem på passaten min. Det er lysbryteren som må byttes. Koster 450kr for ny bryter på norsk bildelesenter, den kan du enkelt bytte selv :) Siter Volkswagen Passat 2001 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax - Power Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2012 (endret) Takk folkens :) da blir bryteren bestilt :) Edit: Jeg finner ikke noe bryter på bildeler.no jeg ?! :S Endret Februar 19, 2012 av Rotax - Power Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-torg- Skrevet Februar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2012 hmm, mulig jeg tar feil. Fant iallefall bryter for passaten min der! Om du sender en mail til bildeler.no vedder jeg på att de har noe på lager Siter Volkswagen Passat 2001 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax - Power Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 Nei de leverte ikke til den typen, kun hakket gammler a4.. Så jeg skaffet på møller :P ble bra, så takk folkens :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg