Baldrick Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Kan en få bra resultat ved å lakke baklyktene røde? Har hørt snakk om Foliatec spray, spray beregnet til modellbiler o.l. Hva gir best resultat? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Mine baklykter er lakket.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Lakket med? Og er resultatet bra? Litt vanskelig å få inntrykk av resultat på bilde... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlsen__87 Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 finnes "sotespray" bare at den er rød... finnes i andre farger å da... vet d funker for en kamerat av meg brukte det på blinklysa på mopeden Siter 7 måneder igjen til jeg blir 18 kjører blodtrimma moped mens jeg venter ;) Blir vel en BMW E30 320i eller 325i til vintern... BMW ///M-Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by Baldrick Lakket med? Og er resultatet bra? Litt vanskelig å få inntrykk av resultat på bilde... Spray fra Torshov trur jeg. Ikke jeg som har gjort det.. Ja, det ser veldig bra ut! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Hvordan er det der å rygge med? Blir jo dårligere lys av det... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Og en til ting, det er vell ikke lov? eller er det? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by Shyggen Og en til ting, det er vell ikke lov? eller er det? Stemmer det, Shyggen! Man må ha E-merkede lys, og når de lakkes over så gjelder ikke E-merkingen lengere. Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Om det ikke er lovlig eller gir dårligere ryggelys bryr jeg meg ikke akkurat så mye om ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Slik ble mine lykter. Det er to strøk på blinklys og ryggelys (øvre del) og et strøk på nedre del. Brukte rød tone spray fra CD-CARDIC, fungerer utmerket. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Den bilen ble jo fet når du lakka lysan :) hrrhrr.. :) vilken bil modell er dette egentli? Corolla? Hmz, like ikke bak fangern din.. den skulle vært like "bred" som bilen ellers.. fått et mye fetere utsende.. bakfra.. Er den bare limt på den orginale fangeren? ser sånn ut væffal... Anyway, Toyota Powah! :D;):D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Takk for det du. Er en Corolla AE82 3 dørs. GT- Twin Cam. Bakfangeren var egentlig bare et prosjekt, har en ny liggende som skal på i vår en gang. Men den er støpt, limt, sparklet på den orginale fangeren. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Sorry, mente ikke å være frekk ellno :) Syns bare det så litt "pinglete" ut når den lissom gikk inn og så rett ned.. ellno.. om du skjønner hva jeg mener.. :) Men, ellers.. bilen er mye penere en orginal! men, kunne vært mye bedre om fangeren lissom var like bred som baken og gikk gjamt med bakpartiet.. men, smaken er som baken da ;) Spennende å se hvordan det blir med ny fanger da :) Nå skal ikke jeg være så storkjæfta.. for supraen har orginal fanger bak på sin stuss.. :) så din er mer modifisert i looken en min bil. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Blir det ikke litt "feil" når blinklysene er oransje? eller? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Blinklysene mine lyser fortsatt oransje, bare litt mørkere mens ryggelyset er blitt lyse rosa :D Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg