Gå til innhold

Torkil h skogesal: Opel Senator A og Manta A.

Ranger emnet


torkil h skogesal

Anbefalte innlegg

Det hadde vært jævlig tøft! Men du skal vel ha denne som bruksbil en gang?

 

Ja, blir ikke turbo med det første, kanskje det blir på min neste senator :D har virkelig blitt bitt av opelbasillen jeg nå :P Planen er å få godkjent den med motoren og bremser og alt og da skal den brukes ja, men ikke vinterkjøres tror jeg ;)

Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre! :D Når du en gang blir *ferdig med denne senatoren så kan du begynne å bygge på en bil du ikke er så redd for :)

 

 

* = ett prosjekt blir aldri ferdig :)

 

ja, tenkte kanskje en rekord som neste, har en 2.5 r6 motor med nyoverhalt topp liggenes så tenkte kanskje hive oppi den, og kanskje bygge om til gasser ;)

Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut et bilde av bilen med stålfelger og ett med de fine felgan, må si felger gjør mye på en bil :D

En annen sak er att det ikke var med alle hjulmutterne på bilen når jeg kjøpte den, så det må jeg kjøpe, i riktig koning som felgen har, noen som vet om noen steder der man får kjøpt hjulmuttere ikke alt for dyre i Oslo? Jeg må også ha en felg til felgretting er ikke sikker men , selger dem hjulmuttere der dem har felgretting også kanskje? :D

 

Ellers er jeg veldig fornøyd med de nye felgene, han jeg kjøpte dem av hadde kjøpt felgan og dekkene for 2mnd siden, så felgene og dekkene har ikke rulla mer en maks 100km! og jeg fikk felgan med dekk for 3500kr :D Jeg trengte faktisk ikke spacere heller selv om det er 235/40R18 :partyon:

Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går litt trått her om dagen, har vert sjuk og, men det kommer seg :)

 

Har fått gjort litt da;

-Festa høytallerne i hattehylla.

-Nesten skrapt ferdig ene innerskjermen for tectyl.(for en jobb)

-Også har jeg bestilt meg ei girkule :D

 

Bilder under ;)

Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår