badasstom Skrevet Februar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 Støy når jeg gir gass w124... altså ikke pen eksos brumming jeg snakker om nå :cab men noe som kan tenkes er vibrasjonstøy ellerno, kanskje kardangen? noen som har opplevd lignende? tips til hva det kan være? når bilen går normalt er det ikke noe men når jeg gir gass blir det veldig mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Skrangling? Sjekk varmedekselet rundt/over katalysator Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzerk Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 vist det er litt dunke lyder og vibrerer så kan det være opplagringa til mellomakslinga. har du noe litt mer spesifikt? :) Siter MB 190E 2.3 1987 16V Look http://WWW.MB190KLUBB.com Dame med hjerne kjører gris med stjerne :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badasstom Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 ja kan kanskje være varmeskjoldet, for det er ikke skramling eller duning, men heller en jævelsk høy durin i bila... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Februar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Det kan og være at det er et lager et eller annet sted som er dårlig. har selv en lagerlyd i bilen min, og den er sterkest ved pådrag, så mistenker at det er opplagringa til mellomakselen :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badasstom Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 skal under i mårra å sjekke derre mer nøye! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badasstom Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 da har jeg sjekket og det er mellomaksel lager som skal byttes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg