Quattro73 Skrevet Oktober 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Har du begynt å tegne i SE selv ;) Vil filene dine fungere på CNC maskiner mm når du bruker education lisens? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Har du begynt å tegne i SE selv ;) Vil filene dine fungere på CNC maskiner mm når du bruker education lisens? Ble du lei deg nå siden du ikke fikk hjelpe? :P Jeg bare lagrer som dxf og åpner det i autoCad (pirathihi) og later som jeg gjør noe åsså lagre som dxf igjen :p Fungerer helt fint :) Grunnen til at jeg ikke tegner det i autocad er det fordi jeg ikke skjønner en døyt av programmet. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Ja, ble faktisk særdeles skuffet!!! ;) Autocad er faktisk enklere enn Solid Edge, jeg har brukt begge deler, men SE er en hel der mer fancy ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Ja, ble faktisk særdeles skuffet!!! ;) Autocad er faktisk enklere enn Solid Edge, jeg har brukt begge deler, men SE er en hel der mer fancy ;) Kan tenke meg det ja ;P ;P;PPPPppPP Enklere? veel, jeg skjønner iallefall ingenting... SE er jeg litt bedre på, men suger fortsatt ;P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Ja, ble faktisk særdeles skuffet!!! ;) Autocad er faktisk enklere enn Solid Edge, jeg har brukt begge deler, men SE er en hel der mer fancy ;) Kan tenke meg det ja ;P ;P;PPPPppPP Enklere? veel, jeg skjønner iallefall ingenting... SE er jeg litt bedre på, men suger fortsatt ;P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Får ikke til bilforumet en gang.. xD Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Oktober 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Troe du får legge opp jeg 16vturbo. Når til og med det å poste en(!) post på bilforumet blir for komplisert så er det på tide å gjøre noe annet :p Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Troe du får legge opp jeg 16vturbo. Når til og med det å poste en(!) post på bilforumet blir for komplisert så er det på tide å gjøre noe annet :p Ja nå kommer jeg til å selge unna alt å drive gard. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Oktober 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Ja nå kommer jeg til å selge unna alt å drive gard. Tror du hadde passet bra som gartner jeg ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 blomster-kevin liksom Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Ny sveisetest i dag, sveise rundt en aksling i 45graders vinkel. Ble litt kløning med å måtte hoppe opp på benken for å kunne sveise enkelte steder, men det gikk jo greit :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Jess! i dag fikk man kontakt med MS'en igjen etter å makke litt :p Har fått koblet opp det meste og jeg satser på oppstart imorgen! :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Oktober 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Påtide med bilder her også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Ser ikke poenget. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg