16vturbo Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2013 En ting skal du ha, du lever virkelig opp til nicket ditt ;) Ska endre til Gi aldri opp! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mai 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2013 Jaja, er jo bare å bytte motorer til det er tomt! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2013 Jaja, er jo bare å bytte motorer til det er tomt! Denne gangen er jeg faktisk ikke sikker på hva som har skjedd, eller hvorfor! Var ferdig på skolen og bilen sto å gikk i 5 minutter før jeg kjørte derifra, kom meg 200 meter og der sa det stopp... Uten NOE forvarsel ... Har ikke gidde å sjekke hva som er galt enda, satser på det er bare toppen som har tatt skade, men man vet jo aldri... Ny bil på mandag :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mai 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2013 Uffda. Når 16vturbo ikke vet hva som er galt, da er det fryktelitg galt... Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2013 Uffda. Når 16vturbo ikke vet hva som er galt, da er det fryktelitg galt... Frykter totalthavari, men mest sannsynlig er det bare toppen som har fått det... Får plukke ned en dag, hehe Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mai 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2013 Blir det en Audi eller en Ford i morgen da? Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2013 Blir det en Audi eller en Ford i morgen da? Heldigvis ikke :-D Det blir selvfølgelig en Opel! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mai 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2013 Bra arbeide. Blir jo veldig dyre trakter da når det skal dreies. Mye materialer som må vekk :( Har bygd meg et press verktøy som jeg bruker vanlig rør til. Da går ingen materialer til spille :) [ATTACH]38045[/ATTACH] Da får du trakten konisk innover også :) Tar du på deg jobber for andre folk for å presse ut trakter? Hva slags pris tar du evt pr trakt? Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mai 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2013 Bah, så kjedelig! Får krysse fingrene for deg, også får du gi oss beskjed med bilder om hva som har skjedd når du finner ut noe. Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2013 Bah, så kjedelig! Får krysse fingrene for deg, også får du gi oss beskjed med bilder om hva som har skjedd når du finner ut noe. Kjedelig er det jo! Men å bli negativ å miste trua gjør ikke jeg :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 (endret) Det går ikke ann å gi seg! Hørte på en cd her forleden om en som hadde opplevd en del motgang ved ett tilfelle. Han fortalte da at den beste måten å faktisk løse dette på var å tenke annerledes enn di fleste andre ville gjort. Mange vil da si "Siden det er så mye motgang og PROBLEMER så er det vel høyere makter som sier at jeg ikke skal gjør dette." Det han sa var "Når det er så mye motgang så blir jeg satt på prøve og må da la hjernen jobbe for å finne løsninger på UTFORDRINGENE og bestemme meg for at jeg skal gjennomføre det." Grunnen er så enkel som at hvis man virkelig ønsker og vil gjennomføre noe som helst så må man bestemme seg for å gjøre det. For å sitere Robert Kiyosaki: "Decide what it is you want" Edit: Robert er verdens bestselgende forfatter av bøker innenfor personlig økonomi og har en personlig formye på over 80 Mill. Dollar... http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Kiyosaki Merk at jeg har brukt Capl Lock på ordene PROBLEMER og UTFORDRINGER. Grunnen er veldig simpel men effektiv. Hvis man sier til seg selv at en ting er ett problem så forhindrer du faktisk hjernen i å jobbe effektivt og se etter løsninger. Sier man at man står ovenfor en UTFORDRING så setter du hjernen i en slags "konkurranseinnstilling" og den får da frie tøyler til å se etter løsninger og muligheter for å løse det du står ovenfor med ;) Endret Mai 6, 2013 av ZyNTeX Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Da har jeg kjøpt meg ny bil! Angrer ikke ett sekund! Godbil :-D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Åsså vectra da... :well: Går på LPG gass denne? :D Mer info om bilen? Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2013 (endret) Åsså vectra da... :well: Går på LPG gass denne? :D Mer info om bilen? Var det jeg også tenkte! bææh, en Vectra :) Menne, den er faktisk utrolig god å kjøre, veldig godt isolert og siden denne er CD (ustyrspakke) så ha den veldig gode seter og bra anlegg! Kan ta bilder av interiøret en dag. :) Info.. '99/'00 mod 1,8 x18xe1 med hele 116 hester. Manuell. CD LPG ikke minst Den er godkjent senket! Skal kjøre på med coilovers her. Veldig bra i lakken, har en slik detailer kompis (nei faktisk to!) som var gira på å ta denne :D Xenon i linsene fremme, usikker på om det er originalt men.. Skal ha xenon i grøftelysa som er der å KASTE de led stripe greierne! 17'' felger med piggfrie dekk... 2x elvindu og sentrallås <--- Dette er luksus! Omegaen har ikke dette! El. takluke :D Bruker 0,6 liter på mila!!!! hehe, dette gjør godt for sunnmøringen :D Alt i alt, en god bil! At det er fremhjulstrekk bryr meg ikke så mye, orker ikke å herje sundt denne så. Planer: Coilovers 18'' felger Bytte ett drivledd Bytte ut båttreet som er i dashen.. Div småtjafs og ett solid anlegg! Endret Mai 7, 2013 av 16vturbo Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg