Passelat35i Skrevet April 3, 2013 Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Kina turbo er nok ikke tenkt engang,da trykket blir over 1bar osv. Men tsnken har slått meg på et skikkelig budget bygge egentlig. Lage mesteparten selv sammen med noe billig sprut greier. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Kina turbo er nok ikke tenkt engang,da trykket blir over 1bar osv. Men tsnken har slått meg på et skikkelig budget bygge egentlig. Lage mesteparten selv sammen med noe billig sprut greier. Er jo lærerikt å bygge alt selv! Som du ser kan ting ta fyr så det må være gjennomtenkt! :p Har ikke du mye vr6 turbodeler liggende da? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 3, 2013 Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Har litt,har for øyeblikket 3 motorer å så. Om om det bliir bytte av merc får jeg enda noen til så:) nok av motorer å drepe:) skal kjøre orginalt ledningsnett og chipet ecu istedet for sprut i første omgang. Men et vems sprut er planlagt i framtiden om ønsket etter mere enn 450hk melder seg. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Åja :) Jeg har ingen erfaring med Vems, er det gode greier det? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 3, 2013 Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Det er vel helt opp til bruker'n osv. Det finnes mange og enda flere meninger om sprutet.jeg vil ha det ettersom en guru i statene bygger de PnP utgaver og hjelper til med innstilling osv utifra map filene.han er utrolig rå på slikt. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 3, 2013 Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Så hva er planen nå da? :P Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Det er vel helt opp til bruker'n osv. Det finnes mange og enda flere meninger om sprutet.jeg vil ha det ettersom en guru i statene bygger de PnP utgaver og hjelper til med innstilling osv utifra map filene.han er utrolig rå på slikt. Mange meninger om MS også. Jeg holdt på dritlenge for å få det til og holdt på å selge hele skiten. Var bare jeg som hadde kobla feil ;p Pnp til vr6 da? det er jo genialt :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Så hva er planen nå da? :P Nei, jeg var så dum jeg begynte å fikse nå da :p Har sittet på kjøkkenet noen timer og loddet på nytt. til dyserekka og sensorene rundt der bruker jeg ett halvt originalt ledningsnett. Det ser originalt ut :D Er ikke ferdig enda, må kjøpe noe vulkteip og lodde ett par ledninger til før jeg er i mål. (har system i rotet) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 4, 2013 Rapporter Share Skrevet April 4, 2013 Denne er nok oppe går igjen snart vil jeg tru:) ikke sant? Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2013 Denne er nok oppe går igjen snart vil jeg tru:) ikke sant? off ja, enda en gang.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2013 Da er jeg ferdig med motornettet. Eller, iallefall strekke opp ledninger delen. Må bare vente til min bror sniker med noe teip hjem fra jobb så jeg får teipet det. Kappa sundt ett innsug i dag. Skal dreie meg trakter på tirsdag :D beklager dårlig bilde, var ikke klarover det før nå :p Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2013 Ferdig! Alt for langt, men godt å ha noe å gå på :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 4, 2013 Rapporter Share Skrevet April 4, 2013 Dreid innsug for spjellene jeg har liggende til deg ser jeg;) hehe Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2013 Dreid innsug for spjellene jeg har liggende til deg ser jeg;) hehe Kom på jeg måtte ordne meg før skoleåret er over ;p hehe Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2013 Da har jeg koblet til ledningsnettet og det fungerer! herlig :D Har ikke startet enda, men koblet til og vridde tenninga så bensinpumpa startet. Fant ut hvorfor det har brent! Flytta slangeklemma litt bak og nå er det potte tett ;) Blir vel oppstart imorra om jeg har medvinden i ryggen :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg