16vturbo Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 kjeda meg vøtt Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Februar 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 Er nok litt av hvert turbomusa burde fikse før han lager nye buer... Vedder en krone is på at det der er photoshop hjulbuer. Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 Det er photoshop ja :-) Nei jeg har skaffet meg deler til det, venter på fronten og ei ny dør før allt bitene er på plass. Blir ikke buer før det blir varmere i været :p Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2013 Man må være harry for å ha det gøy :-D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2013 Coilovers bestilt!! Inspiserte en fremfjøra mi i dag, og den er vist knekt i tre... Så bort med kappafjører og inn me coilovers!! :-D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2013 Sinter montert. Legg merke til sentreringsverktøyet! :D Klistermerke må man ha. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2013 Fikk sammen Opærn i går :D (rettelse: klokken to på natta) På testtur 1 sprekker oljeslangen inn til turbo.. Bytta slangen og på testtur to så legger jeg merke til at det drypper fra veivakseltetningen! Så den er bestilt og kommer imorra :) Tenkte å bruke dagen på å sveise nye trykkrør og lage nye fester til radiator og intercooler. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2013 Og clutchen var helt nydelig å kjøre med :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 Nå har jeg endelig laget med skikkelige trykkrør! :p nå er det kun silikonskøyt inn på turbo, IC og innsug. Før var det 7 skøyter og presspasning på det hele :D Har kun bilde av at det er punkta sammen, men skal ordne ett skikkelig ett. Ett spørsmål, blanke eller grønne? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Mars 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 Go Green :D Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 ja hvor skal jeg begynne! :P var i går ute for å mappe, men bilen gikk på tre fra første stund!! bytta pluggledninger, sjekka om alt var skikkelig tilkoblet and so on.. men turboen ble jo så jævla varm at det ikke var mulig å gjøre noe.. men i dag så bytta jeg EN plugg og poff så gikk den på alle fire :D Bilen går perfekt! ladde 0,8 nå og jeg vil si den går mye bedre enn når jeg laddet 1 bar på den forrige motoren. Har virkelig skikkelige trykkrør så mye å si ? :O Forrige trykkrørløsningen var ikke noen god løsning, den 90graderen ut fra turbo var litt knekk på og det var mye lengre veg enn det var nå. Ladder tidligere og den går godt over hele registeret :D Herlig! ;) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Mars 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 film film film film film film!! :D Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 Fungerer alt på en og samme gang!?!? :P Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 Merkelig nok ja! :P Film kommer ;D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olebjo Skrevet Mars 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2013 Blir bra med runde buer! :) Hvordan MS bruker du? Siter Ford Pinto med 332cid stroker. Ford Mustang med 408cid stroker. Opel Omega A under ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg