Quattro73 Skrevet Februar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 Tror du sliter med å sette skjøt foran kat da røret her er kort og ikke rett nok til en skjøtemuffe, samt lambdaen står der. Men som jeg sa, du kan maskinere en flens og sveise røret på den, et rør som går fra downpipe og bak til røret videre etter kat. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Februar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 (endret) Hei! jeg så ikke denne tråden før nå! men jeg har en nyyyyydelig lyd i femmeren min! :) Jeg har tømt katalysatoren og bruker denne potten: http://www.torshovbil.no/sider/vare?varenr=17317616 Du kan høre her: og her: (siste video er fra feilsøking av fusking, så den går ikke helt reint.. (med ca 30% E85) Endret Februar 5, 2012 av forgot10concept Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimlt Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 (endret) Var ute å så på anlegget i sta.. Jeg trodde lydpotta var festet helt ved "rota" jeg, men det er jo en kardangbøy som er sveiset fast i potta.. Har dere kjøpt ny bøy, eller kan jeg kappe av det røret fra lydpotta? Bilde: Endret Februar 6, 2012 av joakimlt Siter Audi 100 2.3E 1992 (C4) Aprilia RS 125 Harada Replica 1998 (34hk) Suzuki SV650S 2003 Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 jeg kappet av ved enden av bakpotta, og sveiste fast den nye, slik at jeg bruker samme kardangbøy.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimlt Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Da gjør nok jeg det samme ;) Den bøyen så litt rar u i forhold til en "vanlig" bøy, så tror det hadde blitt mye banning for at det skulle gått :p Hvordan gikk det med lenden av røret til den potta di? Syntes den orginalpotta så så lang ut i forhold til den nye :s Siter Audi 100 2.3E 1992 (C4) Aprilia RS 125 Harada Replica 1998 (34hk) Suzuki SV650S 2003 Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Yes, det stemmer, du må nok ihvertfall ha 20cm ekstra med rør. Det gikk akkurat for meg med alle overganene (altså overgang 2,25" - 2,5" og 2,5" hunn til 2,5" hunn) Du må nok sveise, jeg prøvde først med bare slangeklemmer, men ble en dum vinkel på kardangbøyen, ettersom den ikke retter seg helt ut før originalpotta begynner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimlt Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Takker mye for tips! :) Får se hva jeg gjør når jeg får bilen på løftebukk ;) Er klundrete å ligge under bilen med jekk.. :p Siter Audi 100 2.3E 1992 (C4) Aprilia RS 125 Harada Replica 1998 (34hk) Suzuki SV650S 2003 Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg