Golf3flem Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Hei folkens! Lurer på noen kan hjelpe meg på hva som er problemet, evt hvordan jeg fikser dette? Når jeg starter å kjører er det ikke noe problem, men når motoren begynner å bli varm, så hopper den ut av gir, og ruser uansett hvilken fart, eller gir jeg har den i. Om jeg slepper gassen, så får jeg tilbake kontrollen men når jeg gasser på litt så detter den ut igjen og turtallet stiger, men bilen akselerer ikke.. Noe som har noen tips? Er det girkassa eller er det en idiotisk ting jeg har glemt av ? Er ganske blank på bilting egentlig. Takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Sliten clutch kanskje? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Hopper ut av gir eller slurer på clutchen? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf3flem Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Vet ikke hva det heter jeg, men den ruser, så må jeg sleppe opp gassen for så å gasse forsiktig til bilen tar tak igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Javisst, da slurer den på clutchen. Dette betyr nok at du må skifte clutch, samt maskinere svinghjulet dersom dette har fått hard medfart av sluringen. Clutch koster lite men er litt arbeid da girkassen må av. Å få dette fikset på verksted koster derfor noen kroner. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Februar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Til info så betalte jeg 5800,- totalt for bytte av clutch. Dette var ikke hos merkeverksted. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg