rmk900 Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 er det nåen som har noka bilda av hvordan eksosen skal vere på v6 motoran. (under bilen) ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Foran ved grenrøret eller bakover? Har du enkel katt, eller dobbel? Jeg har enkel katt og kan sikkert ta noen bilder i morgen om jeg får tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rmk900 Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 fra motor til bakre lyd demper, har dobbel men er bare å ta bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Februar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 Bladde igjennom en del bilder jeg har liggende fra tidligere prosjekter osv. Du får titte igjennom det og se om det er noe nyttig der! NB; nå er eksosen sveiset og litt mer proff en det slangeklemmerakkelet som noen av bildene viser:P Katt erstatt. Denne tok jeg av igjen.. Bråkte som faen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rmk900 Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 nåen som har noka flere bilda?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg