eriksenpassat Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Har 07 mod , 1,9 tdi med webasto varmer.... Når jeg kjører så blir det varmt i bilen og motoren yter 90 grader. Starter jeg opp bilen og lar den stå på tomgang så blir det en liten lunk i bilen og motoren er kald. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Sjekk om du har nok kjølevæske Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Set er sjekka, alt ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L3rr1 Skrevet Februar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 Funker webastoen, så blir det varmluft lenge før tempmåleren på motoren flytter på seg. Siter Photoshop album: http://s282.photobucket.com/albums/kk262/L3rr1/Photoshop/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Februar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 Har lest at vis den kobler ut vis du kommer under et vist nivå på tanken og den må resettes for å starte igjen, dette må gjøres på Møller eller annet velutstyrt verksted vis du ikke har en kompis med VAG-COM. når den går så ryker bilen hvitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw caddy rline Skrevet Februar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2012 Om du skal lese av feil melding på webastoen så bruker man ikke VAG-COM.Må inn på webastoen, går på møller eller er sted som de monterer webasto. var på møller med min vw caddy etter at webaston virkert dårlig da var det sirkulasjons pumpen som var defekt. Siter 76 260z 2+2 91 300zx twin turbo 98 zzr600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaugv Skrevet Mars 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 Tok diagnose på min Touran. Der kom det feilmelding på sirkulasjonspumpa til webastoen. Har kjøpt ny, men ikke montert. 1250,- inkl mva hos Møller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L3rr1 Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Samma fikk jeg... Tok det på garantien tho :) Siter Photoshop album: http://s282.photobucket.com/albums/kk262/L3rr1/Photoshop/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg