Muchogracias Skrevet Januar 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2012 Hei! Har nylig gått til innkjøp av en 2002 mod Golf GTI 4-dørs, og ønsker å gjøre noe med interiøret. Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt interiørlister i karbon? Bilen er sort, men ble levert med interiørlister med en fæl trefarge. Om dette ikke lar seg gjøre, vil alu være andrevalget. Utvendig blir det små karbondetaljer, så jeg ønsker at dette skal gå igjen inne i bilen også. Bilder kommer etterhvert når ting begynner å komme på plass Takker for svar! Siter 83`Mk1 Golf Gti 86`Mk2 Golf Gti 16v 02`MK4 Golf Gti Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magsibagsi Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Det tror jeg ikke finnes... Jeg har i alle fall aldri sett noe sånn. Ingen resultater på ebay heller:-/ Men synes alu gjør seg bedre faktisk:) karbon kan fort se litt jalla ut tror jeg. Men det er meg da:) Kommer det noen bilder av bilen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muchogracias Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 takk for svar. Har slitt litt med å finne selv, men nå har jeg funnet en side som trekker over orginale lister. De har bilder av tidligere resultater, og det seg meget imponerende ut. Sender prisforespørsel til de idag, så skal jeg poste her nå jeg får svar. Slenger også med link under til siden: ocarbon Bilder kommer etterhvert. Nå er bilen helt orginal, så det skal gjøres litt mer med den. Siter 83`Mk1 Golf Gti 86`Mk2 Golf Gti 16v 02`MK4 Golf Gti Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Ligger noe få på tysk ebay, som dette http://www.ebay.de/itm/Interieurleisten-Dekorleisten-veredelung-Vw-Golf-4-/280597069464?pt=DE_Autoteile&hash=item4154e37e98 Fås også i alu mm. Die 3M Di-Noc Carbon Strukturfolie gibt es in Schwarz, Weiß, Anthrazit, Champagner, Silber und Gold. Zusätzlich bieten wir die Folierung auch im Design Alu Feinschliff an. Wir können ihnen aber auch gerne jede andere Farbe bzw. Folie anbieten, falls sie ihre Interieurleisten Farblich gestalten möchten. Egal ob in Gelb, Grün, Blau, Rot, Orange, Schwarz matt, Weiß matt usw. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muchogracias Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Det er et godt alternativ. Blir en del billigere fra ebay, men jeg synes denne glossy finishen var nydelig. Virker som de er dyktig. Siter 83`Mk1 Golf Gti 86`Mk2 Golf Gti 16v 02`MK4 Golf Gti Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magsibagsi Skrevet Februar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 Ramlet over dette nå... Så tar tilbake mine tidligere utsagn:-p http://www.garaget.org/?car=48317ℑ=2622510 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muchogracias Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2012 Hehe, karbon kan være ganske rått. Tror det handler mer om å ikke overdrive. Blir det for mye av noe, blir det fort harry. Men små detaljer gjør jo helheten. Karbonspoiler og speilkappe gjør nok susen også! Tenkte å slenge på disse to : Spoiler og Speil Siter 83`Mk1 Golf Gti 86`Mk2 Golf Gti 16v 02`MK4 Golf Gti Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg