steffen toresen Skrevet Januar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2012 Noen som har peiling på om spindlene framme fra golf 3/vento passer på golf 2?? Mvh Steffen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 Vet ikke helt hva du mener med spindlene, men forstillingsdelene er stort sett like på mk2 og mk3. Hjullagerhus og nav er likt, men det er en forskjell på bil med/uten ABS. Det er og et par varianter av drivaksel avh. av motorstørrelse. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Januar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 spindel er lik :) forskjellen på forstilling fra 2er til 3er er vel stort sett bare at 3ern har lengre bærearmer så forstillinga er bredere :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen toresen Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 spindel er lik :) forskjellen på forstilling fra 2er til 3er er vel stort sett bare at 3ern har lengre bærearmer så forstillinga er bredere :) ok! kjempe greier.. Har bremser fra Vento liggende serru, og de vil jeg gjerne har på mk2`en min og da trenger jeg jo spindlene eller navene for å få kalipperet til å passe :) takk for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet Januar 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2012 vist dine kalipere sitter i en bæyle som er skrudd fast i spindelen holder det og bytte skiva og denne bøylen og caliperen. Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg