Ascona ascona Skrevet Januar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Er det noen som veit korsn eg kan finne ut om eg har en 2.2 eller 2.4 i Asconaen min. Motorkode?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Står ikke det på motoren din da? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona ascona Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Det står 2.2E på blokka, Men fikk fortalt at det sto det på 2.4 og. Ikke veit eg..:) Kan dette stemme..? Når jeg kjøpte bilen fortalte selger at det sto en 2.4 i biln. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 om det kun står 2.2 på blokka så er det sikkert 2.2 også. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona ascona Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Ja da er det sikker d ....:) Vet du av noen forhandlere som selger trim kam til opel....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 hmm.. kammer vet jeg ikke stort om.. Ta deg en tur på opelmotorsport.com og meld deg inn der ;) for 400kr i året så blir du medlem i klubben, får rabatter på deler, får også bli med på mange treff og du får all hjelp du trenger på forumet! Og mange der vet garantert hvor du kan få tak i kammer + andre gromdeler ;) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet Februar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2012 Ja da er det sikker d ....:) Vet du av noen forhandlere som selger trim kam til opel....? enem og km cams Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg