Silverboy Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Har nettopp fått en 04 E320 4-matic inn i familien, med airmatic og dynamisk understeller eller hva det nå er for no greier på den. Ikke helt inn i de Stjerne betegnelsene. Men uansett: Bilen er høy som ett hus. Er det noen enkel måte å senke den på, ettersom det er luftfjæring? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Airmatic og dynamisk understell, høres ut som om det er noe som kanskje (merk kanskje da det er 2 typer av luftfjæringssystemet på 211) kan justeres elektronisk!? Legg ut spm. på forumet til MBE Klikk på forum og legg det ut under "teknisk" Lykke til! :) ES Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Vet firmar som Carlsson http://www.carlsson.de (?) har enheter til elektronisk senking av mercedes luftfjæring (C-tronic). Plugg og juster, eller noe. Edit: Er kanskje verdt å sjekke hoss Danskene, Kleeman. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten83 Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Ja der var det gjort, Kjøpte meg en MB 270cdi w211 i juli med alt av utstyr inkl airmatic. Har vel ikke angra så mye på noe kjøp som jeg gjør akkurat nå:( 2 dager etter begynte den å senke seg om natta, har ikke hatt mulighet for å levere den på verksted før denne uka, idag fikk jeg svaret. Jeg trenger 2 stk nye luftbelger pluss noen ting til, det er snakk om deler for nesten 30,000 kr pluss arbeid:( Heilt sykt !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bessi79 Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 (endret) Har hatt samme problem og ikke bare om natta,men har fått rødt på display CAR GO TO LOWE. Ringe Bertel O.Stenn og spurte om hva jeg skulle gjøre,fikk beskjed å ikke kjøre den ble henta og dem prøvde å smøre lit men det komm igjen så måtte dem bytte ut hele(begge) bakk demper og komando. Der ble det 7300 ,- kr 1 stk demper og 12 000,- kr en sånne komando grei så total kom det til slutt akurat 40 ooo,- kr for begge bak dempern. Endret Mai 19, 2010 av Bessi79 feil svar Siter MB W211 Bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg