Pilsener Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Åssen får jeg løsnet "hardtopen" som er montert oppå taket over kupeen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikk Gran Skrevet Januar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 Hei Du må demontere taktrekket innvendig. da sitter det endel 10mm bolter der som må skrues ut, sitter også noen fra bagasjerommet og inn.. (Regner med at dette gjelder en corsa B combo) Siter Simen Blekkerud Bilteknikk Gran AS http://www.bilteknikkgran.com bilteknikk.gran@gmail.com ProMotech Tuning forhandler Revo Technik forhandler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsener Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2012 Det var noe slikt jeg fryktet. Det er en Combo B, 1996-modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikk Gran Skrevet Januar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 det er en helt grei jobb! ;) Siter Simen Blekkerud Bilteknikk Gran AS http://www.bilteknikkgran.com bilteknikk.gran@gmail.com ProMotech Tuning forhandler Revo Technik forhandler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsener Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 Vet du om det går an å få tak i slike hardtoper noe sted ? Har en mistanke om at originale er ufattelig dyre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Januar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 huggern som vanlig? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsener Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Jo, men det ser ut til å være en gjenganger at hardtopen ruster på disse bilene. Håpet på at noen kanskje hadde laget en erstatningsdel, eventuelt i glassfiber. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikk Gran Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Jeg har ikke hørt om at de er og få uorginale.. måtte evnt være Veng el noe da.. Hardtoppene er veldig kjent for og ruste.. Ved montering av ny bør du spraye hulromspray/tectyl innv i den før du setter den på. Siter Simen Blekkerud Bilteknikk Gran AS http://www.bilteknikkgran.com bilteknikk.gran@gmail.com ProMotech Tuning forhandler Revo Technik forhandler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornland Skrevet Februar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 Trenger du fortsatt en kuppel? Har en som nylig ble rustsveiset og lakkert rød.. Bilen som den sitter på må dessverre vrakes av andre årsaker, men kuppelen er like fin:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsener Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 Vet ikke om jeg må bytte den ut ennå. Har ikke skrudd av den gamle. Været tillater ikke utendørsmekking, og garasjen er okkupert av en annen bil som jeg må få ferdig først. Comboen må vente til våren kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pioneer Skrevet Juli 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2012 Er mulig å fa tak i disse nye. Da kopier i glassfiber, sett flere på ebay;) Siter 94 Corsa 1.6 16v WorldCup 88 Corsa 1.3 City 94 Vectra 2.0i - SOLGT 93 Vectra 2.0i - SPIKER 94 Corsa 1.6 16v - SPIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsener Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2012 Er mulig å fa tak i disse nye. Da kopier i glassfiber, sett flere på ebay;) Interessant, siden det ser ut til at disse kuplene er hjemsøkt av rust. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pioneer Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 Her er en jeg fant med et kjapt søk:) http://www.ebay.de/itm/KTR-GFK-Dach-Opel-Combo-B-mit-lackierfahiger-Oberflache-/310402927171?pt=DE_Autoteile&hash=item484574ca43#ht_2325wt_986 Siter 94 Corsa 1.6 16v WorldCup 88 Corsa 1.3 City 94 Vectra 2.0i - SOLGT 93 Vectra 2.0i - SPIKER 94 Corsa 1.6 16v - SPIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsener Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 Ulempen er bare at denne vil koste i overkant av 3000 spenn inkl norsk MVA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald56 Skrevet August 21, 2012 Rapporter Share Skrevet August 21, 2012 3 lapper er grisebillig spør du meg.. Og spør du meg, så har jeg laget selv i glassfiber... ;) Original fra Opel (i stål seff..) koster over 10 lapper. Siter Opel Combo B 1,8 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg