ArneSl Skrevet Januar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Hei! Hadde bilen på eu-kontroll her om dagen, og blant mye annet så fikk jeg 1'er feil på manglende parklys bak.. Lysene bak lyser likt om bryter står i park eller vanlig kjørelys, men det gjorde det jammenmeg på SAAB'en min og VW Caddy'n også... Er det egne pærer bak for parklys på denne bilen, eller er det verkstedet som kødder med meg? Bare for å illustrere, de er kun de lampene som er merket med gult som lyser, uansett posisjon. Og nei, ikke min bil, bare et bilde jeg googlet meg frem til.. Dekaltrim og blingbling-potte gjør seg ikke på rustholken min.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Er 2 pærer på begge sider Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet Januar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Der er kun 1 pære på hver side bak, som skal lyse når park og/eller kjørelys er på. Det er den nederste pæra i baklyset. Ofte er den topolet, og har dermed to glødetråder. Dette er fordi der er tåkebaklys på ene sia. Så der benyttes 21/5w pære i denne holderen, på begge sidene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneSl Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Ok, takk for svar. Da skal jeg stupe bak i bilen og ta en kikk på hvordan pæren(e) ser ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Det kom 2 pærer på hver side på senere modeller. Det er bare kjørelys og tåkelys, så det er nok tåkelys de mener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikk Gran Skrevet Januar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 det er montert 2 baklys på hver side på alle vectra B sedan og kombi ( indre og ytre) Siter Simen Blekkerud Bilteknikk Gran AS http://www.bilteknikkgran.com bilteknikk.gran@gmail.com ProMotech Tuning forhandler Revo Technik forhandler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg