Gå til innhold

Celliz langtidsprosjekt: Golf 4 fsi 2000 mod

Ranger emnet


Celliz

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Macgyver93: fyy skam deg :o

 

RsTurbo94: det syntes jeg og det ble :) liker de lyktene jeg har på nå :( har planer om og få prøvd og sote de litt, syntes det er pene lykter men litt for lyse.. for klart glass på en måte :P

 

men jeg lurer på hvordan det blir seendes ut med panserBH og panserfolenger? evt bare mørke lykter m panserBH, syntes PBH er så jævlig kult men det syntes jeg også at panserforlenger er! klarer ikke bestemme meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørlistene er kanskje limt, skal ikke si noe sikkert.. Mine er det hvertfall hull under.. :)

 

Jeg hadde panserforlenger på min, også prøvde jeg bh'n med den, men ble litt for mye.. Ser bedre ut uten pf ;) Men smak og behag

 

hmm, jeg får tenke meg grundig om... Skal jeg først gå for clean kommer det til og bli jææævlig dyrt... Skal se om jeg i det heletatt trenger noen av delene når jeg får nye lykter og grill. Vet du evt noen andre om det går overens med hvilken som helst grill uten emblem og pf? eller er det noen griller som bygger mindre ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør org grill, med panserbh :) Tror det kan bli en bra kombinasjon.. Og kanskje svart lamix på lyktene :D

 

liker ikke org grill på g4 :) skal ha disse lyktene http://bsbildeler.no/?pno=114280 da er det mulig jeg kanskje kjører carbonpanser! eller carbon folie på panseret :) litt lyst på anonymt scoop til luftfilteret også.... men når jeg er så langt har jeg nok bestemt meg xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har da ikke fått surra meg til noe denne uka ime at det har vært mye jobbing :( har fått tak i plate som jeg skal bøye til og lage luftfilterboks av! hadde også litt uflaks med vindus spylern bak, denne var det hull i og forige eier hadde tettet det med silikon. denne silikonen var alt for tynn/gammel så jeg klarte og spyle masse inn i bagasjen min... dette er da fikset midelertidig med enda mer silikon!! og eller så har det ikke skjedd veldig mye, håper på og få gjort litt i helga :) hvertfall bytte parklyspærer og gå over ledningen til grøftlysene mine :) skulle ønske de var blå-hvite :( lite respons her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår