john brekkås Skrevet Januar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 hei! har en audi A6 1996 mod avant som klimaanlegget fusker på. problemet er at det verken kommer luft ut oppe mot ruta eller ned på dørken, alle di andre plasser fungerer. er det noen som kan hjelpe meg? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 (endret) Spjeld som henger, motor defekt eller styring løsnet/defekt? Les ut feilkoder i klimadisplayet. http://www.nordicaudi.com/arkivet/artiklar/data/a1619/a1619.php Endret Januar 14, 2012 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john brekkås Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 hei. skal sjekke di tingene. men må jeg ned med dersbordet for å sjekke dette ?. det klimaanlegget på linken du ga meg, var till en eldre modell? men tusen takk så langt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Les ut feil på klima før du skrur noe som helst. Du kommer til mye uten å skru ut dashbord, men ikke alt er like lett tilgjengelig. Ny link til nyere type klimastyring. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john brekkås Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2012 det var feil med spjel ifølge feilkodene. tro om jeg kommer til for å fikse det uten total demontering? har du noen tips eller tegninger av luftsystemet, hadde det vert supert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2012 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john brekkås Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2012 mange takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john brekkås Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 noen som vet hvor jeg får tak i facelift lykter til audi a6 1996 mod avant?. (fant ingen på finn.no.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Finnes ikke noe slik til A6 C4. A6 C4 er en facelift av 100 C4 Hvis det var det du mente ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john brekkås Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 tenker på lykter med blinklys i samme lykt ,og led parklys. slik så si alle har:) tror det er blanke plast glass!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Januar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 <---- Slik som jeg har her? De har ikke blitt produsert til A6... enda... De jeg har, har blitt produsert & kjøpt av Dectane.de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john brekkås Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 ok. hei! noen son kan gi meg noen annbefalinger om hvordan jeg kan få min audi til å gå bedre!uten at det koster sjorta . det er en 1996mod avant 1,9tdi 90 hk. ønsker 130hk ca. va er beste løsning ?og best for motoren.? noen sier bytte till en større turbo! dyrt?. dyser?osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2012 125 hk, sier de i alle fall. http://www.tsracing.no/audi.htm Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg