Aalsen Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Jeg skulle bære inn plastposene fra matvarebutikken da denne plutselig lå i bagasjerommet (Passat 2000mod TDI stasjonsvogn) Den bare lå der, aldri sett den før.. Skal den være et sted i bagasjerommet? Det er plastikk. Gjengene er fettaktiv, vaselinaktig.. Jeg har ikke peiling, kan ikke huske å ha hatt noe i bagasjerommet som denne delen kan passe til heller... Noen som klarer mysteriet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Gummipute som skal ta i mot bakluke/bagasjelokk? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalsen Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 Er det vi fant på at det kunne være i går kveld, så skal ut og sjekke senere i dag, hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 Ikke sikker på om den tilhører din bil!?! Slik skal de se ut. Nr 18 på bildet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 Kan det være noe til seteryggen da? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalsen Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2012 Jeg fant det ut, det var faktisk fra en spinnsykkel jeg kjøpte for en uke siden :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg