Gå til innhold

Selges: Golf 5 1,9tdi med skjært motor

Ranger emnet

bulken22

Anbefalte innlegg

det er en standard grå golf 1,9tdi 140.000km med skjært motor. vinterdekk med kapseler, sommerdekk med 18" en minimal bulk på en dør, minimalt med rust på en dør og en hjulbue. noe fuktskader i baksete som jeg ikke har fått fikset. ellers tipp topp bortsett fra motor :p

trenger veiledning til salgs pris, men kom gjerne med bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere info fra selger;

Hei' date=' jeg har en 2005 golf 1,9tdi 140.000km. bilen har fått motorhavari (knekt veivaksel??) og jeg vurderer og selge den som den står, men har ikke peiling på hva den er verdt, noen som kan hjelpe meg med og sette en noen lunde pris?

Helt standard golf importert av forhandler fra tyskland. har en rustflekk på en dør, og en hjulbue, en minimal bulk på en dør, ellers er karosseri tipp topp, noe blåmann i baksete etter fukt over tid, ettersom den tar inn noe vann en eller annen plass bak som jeg ikke har sjekket opp i. vinterdekk med kapsler, sommerdekk med 18"felger[/quote']

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH]26630[/ATTACH]

høggeren ville også gi 10.000 +.. men det er for lite :) for den prisen fikser jeg den heller selv.

bilen står på verksted nå, så dette var det eneste bildet jeg klarte å oppdrive av bilen

2005mod ja, bildet er 2-3år gammelt, men det er sommerdekkene som hører til :)

ellers så fikk jeg beskjed om at motoren må byttes, tror det var en knekt veivaksel om det er mulig...

post-67876-13804853754114_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider