Mozterugla Skrevet Januar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 hei, har et problem med min passat 1.8T 1998 mod. når det regner eller er vått ute så fusker den så inni granskogen. noen som har hatt det samme problemet å vet hva det kan være? takker for svar på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Hanken Skrevet Januar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 Jeg har et lignende problem-1997 1.6l . Ved vått vær er det mye fusking i motoren ved lavt turtall når motoren er kald. Feks setter jeg den i 3gir og turtallet faller under 2000 er det nullpådrag, må inn med clutch, få opp turtallet og så går det greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aorak Skrevet Januar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2012 hei, har et problem med min passat 1.8T 1998 mod. når det regner eller er vått ute så fusker den så inni granskogen. noen som har hatt det samme problemet å vet hva det kan være? takker for svar på forhånd! Hei Jeg har samme problemet som deg på 1998 1.8, jeg har delevis løst mitt problem, men det er enda ikke helt borte. Rens luftfilter å sjekk at ikke du har luft lekkasje. det kan også være spjeldhuset ditt som trenger en rens. ellers så er det luft mengde målere osv.. andre ting det kan være er hvis du ikke har skiftet plugger og kabler på en stund så burde du gjøre dette også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg