kim lien Skrevet Januar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 noen som har koblingskjema til golf 3..bak på sikrigssentralen, Haster litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Jeg har trolig. Om du forklarer hva du trenger å fikse så kan jeg se etter skjema i ettermiddag. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim lien Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 trenge k-skjema på alle kontakt stikkene som går inn på sikringsboksen under ratte.. for e må skjekke at dei står rektig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Fant tegning over kontaktene Hentet fra:http://faculty.ccp.edu/faculty/dreed/campingart/jettatech/alarmcentralhelp/alarmhelp2.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim lien Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 dette er til ein 1.8???? eller har ikke det noe å si `? spør e sikkert dumt men, åsse ser du på kontakt sykkene om dei står rektig??? står jo ikke noe på dei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 (endret) Det skal være samme kontakter m.m. for 1.6 og 1.8. For å plugge rett, så står fargen på tegningene over. Der hvor det er to like farger så har de et styrespor slik at de ikke kan settes i feil. Det finnes også skjema som viser hvilke signaler som går hvor. Om du trenger det kan du sende meg en PM så kan jeg sende deg en PDF fil på email. Edit: Fant en illustrasjon av kontaktene i farger! Endret Januar 6, 2012 av Bwana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim lien Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 den er god:) skal se om e får det til eller så kan du send meg det andre:) takk for hjelpen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim lien Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2012 har fått til lysa forran nå.. men blinlysa lyser jo konstant + at ingen av instrumentene virker. har du noen idee om hva det kan være ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2012 En tidligere tråd om lignende problem: http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-3/282348-div-problemer-instrument-golf-3-a.html -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg