selen Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 Hei! Audi a4 1,8 1996 modell.. Jeg startet bilen og den jukset og gikk ikke skikkelig på tomgang (lå og jaget fra 400 til 1000) satte bilen i gir og den var så død og treg att.. klarer jo og få 100 på bilen med litt nedoverbakke og medvind og kjøttkaker til middag.. hele drage er vekke.. menn klarer allikevel få turtallet opp til sperren VELDIG mye tregere enn vanlig.. Når jeg kobler fra LMM så går motoren akkurat likt, men når jeg kobler den til så fjusker motoren litt, detter på turtall i noen sekunder.. har også Usedvanlig høyt bensin forbruk etter att dette skjedde. Takker for svar og tips :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 ville sjekket at alle slangene i motorrommet er iorden, slik at den ikke suger falskluft.. Når du er 100% sikker på at alle slangene er OK, så kan du ta en diagnose. Og muligens så må du bytte LMM... Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selen Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 har godt over med startgass og inngen falsk luft desverre :) jah tenkte jeg skulle ta diagnose, bare lurte på om noen hær hadde peiling:) med tanke på at diagnose og lmm har samme prisen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helgeland Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 har godt over med startgass og inngen falsk luft desverre :)jah tenkte jeg skulle ta diagnose, bare lurte på om noen hær hadde peiling:) med tanke på at diagnose og lmm har samme prisen:) Ikke hvis du har eller kjenner noen som har vagcom kabel. Siter Toyota MR2 MK2 1992 *sommerbilen* Audi A6 1,9TDI 1999 *hverdagsbilen * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollebolle Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 http://www.ebay.com/itm/280724930816?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selen Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 (endret) fekk opp lamda :) håpa de e nåkk de bare e den,, :) fekk sletta feil meldingen, og den komm ikkje tilbake, men bilen går dass ennda :) lambda e bestilt! :D Endret Januar 5, 2012 av selen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollebolle Skrevet Januar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2012 Håper det er den da, men har mine tvil. Siden lampa ikke kom igjen og du får ruse den høres det ikke ut som den er i nødmodus. Har heller tro på luftmassemåler, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Januar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 Min går også å hopper mellom 6-700 RPM til 1100 RPM. Sjekket bilen med diagnose verktøy og fant feil på "Coolant Temperature sensor". En grønn sensor, så skal få byttet den snart. Jeg har også nettopp hatt feil på Luftmassemåleren, da gikk bilen som en dass. Null effekt, så om bilen går vanlig (normal effekt) så prøv heller å bytt sensor. Koster ikke så mye, og lett å bytte selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg