MazdaHelge Skrevet Desember 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 Hei Jeg skal kjøpe meg bil, Ford Mondeo 2000 Model, 1,8 bensin, Stasjonsvogn,Bilen har gått 160.000 Er dette en grei bil? Hva skal jeg se etter? Feil og mangler? Topp-paking? Tidliger eier vet ikke når Register reim ble byttet, Hvor ofte er intervall på dette? Hva skjer om den ryker? Håper på Svar, Skal se på bilen i morgen eller helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jasmur Skrevet Januar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Har denne bilen registerreim då? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Er 90,000km intervaller på reima her. Skjekk hjulbuer bak, nederkant av bakluka, rundt skiltholderen/lista rundt/over skiltet på bakluka og kanaler for rust. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2012 2000 mod, altså mk2? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg