momehansen Skrevet Desember 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 Hei. I går hadde bilen den typiske fargen på venstre lys at den snart skal gå. Når jeg starter bilen i dag, så funker lyset helt perfekt, faktisk bedre enn den på høyre side? Burde jeg fremdeles bytte dette? Og burde jeg bytte begge? Har time hos Møller i morgen, hadde vært greit om jeg skal avbestille eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 Kan være tegn på at pæren nærmer seg "slutten". Jeg hadde byttet begge når jeg først drev på, da så sant begge er like gamle. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momehansen Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 (endret) Møller skal ha 3500,- for en pære inkl arbeid... Dæven, blir en dyr greie Endret Desember 20, 2011 av momehansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 (endret) Hva slags bil er det snakk om da? Kanskje du kan klare det selv? (men det er ofte ikke så helt enkelt på alle bilene som har Møller som "fastlege") --- Endret Desember 20, 2011 av Bwana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momehansen Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 passat stasjonsvogn 04 modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 (endret) På 2004 modellen skal det gå å skifte pærer uten å ta ut hele lykta, eller demontere støtfanger - med ikke alt for tykke fingre. Du får D2S pærer for 3-400 kr på bl.a. Biltema, eller diverse annonser på finn.no Originale Philips/Osram pærer koster bortimot 1000-lappen pr stk. Edit: Etter nærmere overveilse tror jeg lykta må tas ut for å komme til, men uten at man behøver å demontere støftangeren slik som på nyere modeller. -- Endret Desember 21, 2011 av Bwana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg