auditq03 Skrevet Desember 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 nylig kjøpt meg en golf 3 gt 2 dør som jeg tenker å få gjort noe småtteri med :) 17 " felger til sommern senk er ferdig 30mm¨ frontskjørt,sideskjørt og bakskjørt lakkere panster og skjørtene stereo; 2 x frontset 2 kompenent focal høytalere. 1 alpine 12 800 w rms clarion 1 din spiller planer om ekstra, 1 til alpin sub, kondensator, bygge i bagasjerommet og høytalere i hattehylle bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq03 Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Morten Skrevet Desember 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 Pen golf det der:) Men ville droppet kondensator, og heller lagt opp større kabler fra dynamo til batteri og jording fra batteri til motor og chassi..Får mye mer og bedre strøm av det:) Og siden det er 2 dørs, er det noe høyttalere på sidene bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq03 Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 hehe neei er ikke noe høytalere bak på sidene ^^ det er kun frontsett som er montert nu, men lurer på om det er bedre å spille me lukket kasse i en åpen bil ? ^^ syns det ble litt bedre trøkk da :) tja kanskje man sku sotte større kabler sånn som du sir :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Morten Skrevet Desember 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 okei, ble bedre til meg når jeg fjerna hattehylla, fikk litt mer trykk :) Lukket kasse fungerte veldig bra til meg, men jeg bruker Portet nå, og det gir myyyye mer trykk og bass :) Kan hende det spiller litt penere med lukket da. Har du store kabler fra batteri til bagasjerom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq03 Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2011 har 6 kvadrats kabler fra batteri til ekstrabatteri og til forsterkeren ^^ planlegger å lage mæ 7 porta kasse imårra når jeg kommer hjem fra julehandelen, men først å fremst få på de nye blue stuff klossene mine. har ikke fjernet hattehyllen, men skåret ut en 45 cm halvsirkel bak mot bakruten for å få det til å se penere ut :) planlegg, heve opp gulve litt bak (så batteriet går under) å bygge av spon med 7 porta kasse i midten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Morten Skrevet Desember 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2011 Har du trukket både Pluss og minus til bagasjerom da eller ? syns 6mm2 hørtes litt lite ut jeg da.. Og hva mener du med 7 porta kasse? Blir sikkert en fin bil etter lakkeringen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq03 Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2011 hehe ikke 6 mm, men 30 mm kabler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq03 Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2011 å subkassa baki:) senke gulve litt å bynne å legge klart til å trekke om i stoff :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq03 Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 ble litt frista til å bynne å oppdatere det gamle kjedlie interiøret :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenfe Skrevet Januar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2012 Vanskelig å skifte ratt? Trengtes det modifisering av rattstammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq03 Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2012 hehe, ikke så vanskli, borret bare 3 nye hull skrudde fast skiven til airbag/fløyta så va det bare å smette det på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq03 Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 da har man fått vr6 leppa på, nå er det bare å bytte ut tåkelyktene og blinkelysene til crom :) så er vinterfanteren i orden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo kjørar Skrevet Januar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2012 likte ikkje grillen eg, men det er smak og behag det ;) var emblemfri da, hehe :))) Siter volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e, volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D aprilia rs 125 00'- effektanlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2012 Synes den var fin jeg. Ved første øyekast lignet fronten litt på BMW E36 ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg