Gå til innhold

Godkjenning av felg til Golf 2!

Ranger emnet


Eilif_finsaas

Anbefalte innlegg

Men det som bekymrer meg litt er at dekket blir 40 mm bredere..

men dette burde vel ikke bli noe problem? :D

 

Dette er ikke noe problem i det hele tatt. Jeg vil nå igrunn bare anbefale deg i å få byttet toppakningen, så du får den på eu kontroll fortest mulig. Felgene dine er nok mer enn bra nok, så dette er ikke noe å bekymre seg over ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar :)

Fant akkurat ut at det ene bakdekket har et gigantisk hull i dekkveggen..

Kan dette repareres?

Eller blir det vanskelig siden det er på sideveggen? :(

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg gir opp.

DIgert hull i dekket, og jeg la nettop merke til at en felg har en diger sprekk i seg, tviler nok på at dette går gjennom eu.

Ikke rart jeg fikk med felgene gratis :D

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan mest sannsynelig repareres. Det er flere firmaer rundt om i landet som fyller igjen aluminium og balanserer opp igjen hjulet for deg.

Pris for jobben kommer veldig ann på hvor omfattende skaden er, men hvis dette ikke er felger som er de du ønsker deg på bilen så ville jeg nok ikke tatt meg bryet med å koste på dem dette. Da hadde jeg heller spart opp noen kroner og kjøpt meg andre felger ;)

 

Det ligger mye brukt på finn.no om nye felger skulle bli litt trangt for økonnomien nå i julestriden ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår