Brian93 Skrevet Desember 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2011 (endret) Hei ! jeg tenkte å sette inn en ny spiller i min audi b6 2001...men så blir det vist i instrumentpanelt av gammel radio ( kanaler ) er det mulighet for at jeg kan gjøre det via denn nye også ? koding eller noe? har adapter men det vil vell kansje ikke bli vist forde ? spiller: Pioneer 2 din spiller. http://caraudioni.ie/carblog/pioneer-avh-3200dvd/3/ Endret Desember 18, 2011 av Brian93 Siter 2001 Audi a4 1,8TQ 2008 Golf 1,6 [X] 1995 golf 1.8gl [X] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2011 Nei dessverre, Pioneer'en din har ingen utgang som støtter eksternt infodisplay. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian93 Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 det var dumt:/ får man kjøpt en adapter eller noe slikt da ? :) Siter 2001 Audi a4 1,8TQ 2008 Golf 1,6 [X] 1995 golf 1.8gl [X] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bellduck Skrevet Desember 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 det var dumt:/får man kjøpt en adapter eller noe slikt da ? :) Så lenge spilleren ikke støtter det, går det ikke. ;) Siter "Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected." Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian93 Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2011 ok, men hvis jeg hadde fått skaffa meg en RNS-E da? da ville det kommet på displayet? siden den er org Siter 2001 Audi a4 1,8TQ 2008 Golf 1,6 [X] 1995 golf 1.8gl [X] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2011 Ja. Enkelt sagt. Det kan være forskjeller på type RNS-E som kan kreve koding med VAG-Com, så du må google litt så du vet om det er en spesiell RNS-E du må ha osv., jeg gidder ikke gruble på den nå... :P Den må ihvertfall være til B6/B7 rent fysisk i frontpanelet, så den passer i dashbordet ditt, og det er heller ikke gudegitt at du har ledninger for CanBus i dashen nå (alle RNS-E trenger CanBus-tilkobling såvidt jeg minns) så det kan hende du må strekke et par ledninger fra instrument-uniten bort til spilleren. Trekk ut originalspilleren og ta et bilde av pin-skjemaet på spilleren og legg ut her, så ser me fort ka som e ståa. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg