Audiosun Skrevet Desember 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2011 Er det noen som kan fortelle meg hvilken type lyspærer som er i instrumentpanelet og om det er de samme som brukes i midtkonsollen, samt hvor mange det er tilsammen, sånn omtrent? Gjelder en B3 91 mod. Bilen som skal byttes på står 50 mil unna, så det der litt vanskelig å finne ut av det selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjoholt Skrevet Desember 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2011 Det beste er vel å dra innom eller å ringe en audi-forhandler, så vet du at du får riktige pærer og riktig antall ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2011 Det er kretskortmonterte 12V/1.1W lyspærer som belysning i instrumentpanelet, fås også kjøpt på Biltema. 2W på noen av varsellysene. I midtkonsollen er det tre stk T5 Wedge-pærer, 12V 1.2W. http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/audi-diskusjoner/281271-guide-demontere-instrumentpanel-og-tenningslas-b3-b4-c3-c4.html T5 Wedge i midtkonsoll (3 stk) Pærer til instrumentpanel, Osram delenummer 431919040 (Husker ikke antall, ca 7-10) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiosun Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2011 Takker og bukker Quattro73, kvalitet som vanlig på innleggene. Jeg får ta meg en handlerunde, så jeg har noe å gjøre i julen når det er pause fra julematen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjoholt Skrevet Desember 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2011 Quattro73 vet alt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg