dj-vega Skrevet Desember 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 Hei. Fra gammelt av er det montert komplett Defa med batterilader, blokk varmer og kupe varmer. I tilleg til en alarm som var så som så, så ble demontert. Fjerna tidsuret som var montert da jeg aldri fikk skiten til å fungere uansett. Men Har fremdeles kupevarmeren, kablene og blokk varmen montert. Så tenker jeg å kjøpe nytt tidsur og evnt det som trengs. Men holder det med en tidsur med rele, samt temp.sensor.? Siter Mvh dj-vega Prosjekt; Kia Sportage 95` <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 Eg har ledning ifra bilen og inn verandadøra. Inne har eg eit tidsur. Da kan eg styre alt inne, trenger ikkje å gå ut. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-vega Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 Eg har ledning ifra bilen og inn verandadøra. Inne har eg eit tidsur. Da kan eg styre alt inne, trenger ikkje å gå ut. Er dette like trygt?, som typisk å kjøpe defa uret? for både motorvarmer og kupevarmer er koblet opp. Isåfall trenger jeg kun et t stykke...? Siter Mvh dj-vega Prosjekt; Kia Sportage 95` <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 Ja, det er trygt det todleif henviser til. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-vega Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Da er det gang i defa igjen... Har ikke fått testa det veldig ut. Men kupevarmeren virker vertfall... Takk for hjelpa folkens Siter Mvh dj-vega Prosjekt; Kia Sportage 95` <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg