Gå til innhold

Varsellampe lyser på Opel Omega st.vogn 96 modell!

Ranger emnet


HeidiAnita

Anbefalte innlegg

bilen.jpg

 

Heisann!

 

Jeg å min far skulle bytte CD - spiller i bilen min i helgen, å det gikk bra, fram til det var en sikring som gikk. Leitet lenge etter sikringen som var gåen, sikringen som gikk var sikringen som gikk til nødblinkersen, men fant den til slutt å fikk byttet den...

 

Men etterpå så begynte varsellampa til girkassa å lyse, lyset som viser hvilket gir jeg har den i lyser heller ikke... Har automat kasse på bilen med bensin... Er en 2 liters motor..

Så sitter her som et spm tegn å lurer på hva som er galt, kan det være at pappa har satt en sikring på feil plass? For det er mange tomrom i sikrings boksen i bilen min, har ikke boken som følger med bilen heller så jeg får ikke sjekket om dem står på riktig plass heller, har prøvd å søke på nettet men finner den heller ikke noen plass... Noen som kan hjelpe meg?!

 

Jeg tørr ikke å kjøre med bilen nå pga dette, er livredd for at kassa skal ryke å det har jeg ikke penger til... Håper noen kan svare meg med tips & råd :)

 

Tusen takk på forhånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme bil selv, 96' mod me 2.0 manuell.. Dashbordet har begynte å lyse å blinke som et j*vla juletre xD hehe.. Men jeg gir F'en å kjører til det stopper.. :)

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme bil selv, 96' mod me 2.0 manuell.. Dashbordet har begynte å lyse å blinke som et j*vla juletre xD hehe.. Men jeg gir F'en å kjører til det stopper.. :)

 

Ja men det har ikke penger til :) For jeg er ingen bilmekaniker å kjenner ingen som kan hjelpe meg med å skru heller så :( Da fikser jeg heller problemet med en gang :) Har aldri hatt problemer med dette før nå i helga når pappa sku bytte CD-spiller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, nei det har jeg ikke prøvd... Restarter du alt sammen da eller?! :)

 

Ja du gjør vel i grunn det :) Verdt ett forsøk! :)

 

Varsellamper på omega b har jeg alt for mange erfaringer med... ABS, TC, motorlampe osvosv.... Motorbytter også forresten! væææl 5 ganger på en bil...

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du gjør vel i grunn det :) Verdt ett forsøk! :)

 

Varsellamper på omega b har jeg alt for mange erfaringer med... ABS, TC, motorlampe osvosv.... Motorbytter også forresten! væææl 5 ganger på en bil...

 

Såpass :) hehe... Skal prøve på det :) Takk for tips :)

Har aldri hatt problemer med dette før nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår