MortenM Skrevet Desember 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2011 har en a4 1.8T som begynner å gå på 2-3 sylinder når jeg gir på, holder jeg gassen inne kan den komme som vanlig så går den tilbake til 2-3 syllinder, kommer når jeg gir på . hva tror dere det kan være? plugger? coiler? eller denne strøm saken som sitter ved luft filter(huskr ikke i farta navnet på den :P ) Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2011 Tipper coiler. Ta en diagnose først, er ofte billigere det enn å reparere etter elimineringsmetoden ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2011 får ikke opp noe på vag-com :( Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2011 Heller ikke under kjøring uten å slå av tenning først? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2011 fikk bare denne Engine Speed Sensor (G28) å den ble borte når jg 0 stilte med vag-com. å kom ikke igjen etter kjøring, ga gass å gikk rett ovr på 2-3 sylinder ved ca halv gass :( :( Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2011 Du kan jo begynne med det billigste, bytte tennpluggene. Hjelper ikke det så heller det vel mot coil(er), LMM eller tenningsmodul. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 ja får bare begynne :( men tenningsmodul skulle jeg nesten fått lånt meg for åp testa kjip utgift viss d ikke er dne Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 vært ute litt å titta, rensa kam sensor ?? fremkant motor, men registrerte att register reim hva litt slakk, kan det ha noe å si??? Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 Som svart i PM, registerreima skal ikke være så stram som enkelte tror. Skal på det lengste strekket kunne vris 90 grader med to fingre. Har du prøvd å ta av pluggen til LMM, kjøre en tur og se hvordan motor oppfører seg da? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2011 nården står på tomgang, å jeg tar av ledningen så merker jeg stoor forskjell på bilen eller hører forskjell .... men da er reima som den skal være da, får begynne med plugger i dag da :( Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2011 da har jeg byttet , plugger, coiler,( luftet merklig av den ene :P ) å følern bak på motoren , å nå går den som ett skudd :D Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2011 Flott :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2011 dette hva digg :D må vell elimenere ut feilen en dag,men da er d værtfall 1 av de tinga :D :D:D Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg