lervik90 Skrevet Desember 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2011 Vet det ser fælt ut, men kappa platene med blikksaks og det gikk heller dårlig :) Hvordan ser punktsveisingen ut? Er jeg klar til å sveise på bil, eller bør jeg øve mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet Desember 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2011 du kan gjerne øve mere :) men prøv heller legge 2 stk plater innat hverandre, så punkter du de sammen. da skal du se det er noe annderledes en sveise i knekk. så kan du få justert så bra at det blir minimalt og slipe vekk, hadde jeg hatt noe bilde skulle jeg lagt ut men. er ikke veldig ofte du sveiser slike ting som en boks på bil. Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 ja, kanskje litt smartere å gjøre det :P hehe.. Men når jeg punkter, skal jeg bore hull i den ene platen og fylle det igjen med tråd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 Prøv å helsveis noe. har du fått gass? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 Helsveis? Ja har fått gass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 Å lage en lang sveis og ikke bare punkt :) 0,8 plate det der? anbefaler deg å få tak i noe tykkere om du skal øve deg :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lakko Skrevet Mai 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 Bruk 0.8 mm tråd og øv mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2012 jeg har brukt 0.8mm tråd og jeg har øvd mer siden sist så jeg er blitt flinkere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg