Svenny Skrevet Desember 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2011 (endret) Har noen spørsmål :) Er det mulig å bytte ut varmeapparatbetjeningen med et sånt med display istedenfor vri brytere som det er originalt? Så lurer jeg på om det finnes grill for å ha tåkelys i helt nederst i fronten, vil helst ikke skjære til, ser så jalla ut. Må også bytte hele forstilliga pga det knirker å dunker overalt, er det noe forskjell på hvor jeg kjøper et sånt forstillings sett? Endret Desember 7, 2011 av Svenny Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 Nei, du kan ikke bare bytte over til elektronisk varmejustering, lite vil da fungere etterpå. Neste spørsmål har du allerede fått svar på HER. Det finnes forsterket lenkearmsett, ville vakgt dette. Kjøper du det billigste som finnes på ebay så får du det du betaler for! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 Ok, har glemt at jeg har spørt om det før:) Hvor anbefaler du å kjøpe et sånt sett da? Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 Komplett forsterket kit. http://www.bilforumet.no/til-salgs/deler-til-salgs/283930-komplett-forstillingskit-til-audi-vw-b5-a4-s4-passat-c5-a6-s6.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 (endret) Tusen takk! Lurer også på noe siden vindusviskerne mine stopper mitt på ruta, men går helt ned når jeg bruker dem, kanskje releet er dårlig eller noe? Endret Desember 8, 2011 av Svenny Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 Høres mer ut som holdekontakten (valsekontaktbryteren) inni selve motoren som er feiljustert. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 Ble sånn iløpet av en kveld, og noen ganger når jeg tar vindusvisker hendelen ned (for at vindusviskerne skal gå en gang), går de noen ganger opptil 7-8 ganger før di stopper. Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 Ja, som sagt, dårlig valsekontakt. På bildet under ser du prinsippet, self parking switch cam er nok problemet ditt. Tegning fra Passat, ser samme sak helt nede til venstre i tegning. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 Er ikke flink til å skruve på bil osv, så må jeg bytte hele vindusviskermotoren eller er dette noe som kan justeres? Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 Ja, kan fikses. Om du ikke vet hva eller hvordan så få med deg noen som vet ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet Desember 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 hadde akkurat samme på min...ta ut reelet ...langt brunt under rattstammen ..tar du av deksel over sikringene ser du det...bank det litt i dørkarmen.....mitt funka da...bestilte nytt fra ebay..liger klart til siden om det begynner igen...... enkelt og sjekke tror en av bryterne i relet hadde sattseg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 Har ingen rele som er brunt under der, har sett en del på forum, og alle sier det er rød brunt, men har ikke det, mulig det er byttet ut? Hvor sånn ca. car det plassert inni der? Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 Når jeg leser bedre hva du skriver i innlegg #7 så er jeg nok enig i at det kan skyldes reléet. Se etter et relé merket 99. Nyere typer har nr 377. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 Har reléer med disse nummerene, 384,381 og 370. Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 Og her ser du det såvidt nede i høyre hjørne. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg