daniesands Skrevet Desember 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 Helt lik denne bare med estra blinklys på sidene og spredere i frontfangeren. Og i vognkortet står det 1.5 å ikke 1.8, så er ganske usikker. Bilde er av en Audi 80 B3 (?). Prøver å finne meg fram på www.streedesign.no. Kan noen hjelpe meg? Takk! :) Siter 1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 du mener vel HVILKEN/HVA SLAGS Hiv deg inn på mekonomen sin delekatalog og skriv inn skiltnr ditt...da får du mange opplysninger;) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2011 Det er en Audi 80 type B3 (type 89 eller 8A). Men den ble såvidt jeg vet aldri levert med 1.5. Åpne panseret og se hvilken motorkode du har. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg