fvh1969 Skrevet Desember 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2011 Hei, håper på gode innspill. Jeg har en 02 Outback H6. Problemet mitt er at førerdøra er helt umulig når det slår om fra mildvær til frost. Det som skjer er at når jeg låser opp døra og setter meg inn, så vil den ikke gå i lås igjen. Så da må jeg enten vente til at bilen har blitt varm, eller så må jeg regelrett sitte og holde døra mens jeg kjører. Etter noen minutter går den i lås igjen (sikkert pga varmen fra bilen). Hva kan jeg gjøre? Må jeg åpne døra fra innsiden og smøre opp alle bevegelige deler inni der? Takker :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2011 Smør låsekassa godt med skikkelig smøremiddel eget for dører. http://www.industri-informasjon.no/newsview/n3030602-multilube-nytt-sm%C3%B8reprodukt-fra-crc/ Bruker selv denne og den er veldig bra. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg