Gå til innhold

Natt til første mai krusing!

Ranger emnet


Bead-lock

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I følge politiet vet de at det kan bli litt høye tendenser på Nordbyen. Så de sender patruljer ditt innimellom. Og siden detta ikke er så langt fra sentrum så tar det ikke lange tida før de er der i tilfelle et eller annet....

 

Borgeskogen derimot ligger et stykke unna både Tønsberg og Sandefjord, og politiet i de byene prioriterer å holde byene fri for bråk. Skal da MYE til før det sendes en patrulje til Borgeskogen. Dessuten er det få/ingen naboer som blir sjenert av bråk der, så lenge man kjører fornuftig til & fra E-18.

 

Jeg blir å finne på Borgeskogen. :D

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larvik er genialt simpelthen fordi det ligger "midt" imellom Tønsberg og Skien...

 

Greit nok at purken har kommet utover kveldene på de store StreeMeet'ene, men samtidig så må jo dere også forstå at siden det er snakk om første mai vil mye av de patruljene som ville kommet være opptatt med å drive vakthold og faenskap nede i Kilen hvor Russen fester som bare f*** på natt til 1.

 

Jeg stemmer fortsatt for Larvik som "Main Event" eller iallefall som samlingspunkt/staging area... Alle vet hvor Nordbyen ligger også...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bead-lock

Hva med Oslo folket,er det stemning for å komme nedover å leke litt , å ha det vilt en kveld?

 

Kunne jo vært artigt å få litt futt som i gamle dager....

Noen som husker de gode åra "alle" var i Tønsberg på dag-natt:D

 

:dude: :dude: :dude: :dude:

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer på Borgeskogen, noe særlig mere genial plass finner vi vel nesten ikke. Problemet de siste to åra har jo vært været. Stemmer på en pizza i lystig lag før vi brenner opp dekka! Hvis det regner kan jeg trå hjelpende til som hjulbueløfter, er vel noen japser der oxo som vil prøve å slure litt! kiddie

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på nyåpning av Gummin også ser jeg hva som skjer utover kvelden.

 

Håper ikke purken ødelegger for mye, selvom vi kanskje skulle laget en plan og tatt kontaktn for å kunne lage et ordentlig treff der.

 

Er det ikke mulig å få spærra av eller få et området hvor alt er på eget ansvar?

 

Nye Gummin befinner seg ved siden av Down Town i Porsgrunn.

Ved en bensinstasjon, det er stor fin plass.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by luzifer

Stemmer på Borgeskogen, noe særlig mere genial plass finner vi vel nesten ikke. Problemet de siste to åra har jo vært været. Stemmer på en pizza i lystig lag før vi brenner opp dekka! Hvis det regner kan jeg trå hjelpende til som hjulbueløfter, er vel noen japser der oxo som vil prøve å slure litt! kiddie

 

Så lenge du ikke sniker med pizza hjemmefra så thumpsup

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er dritt med hele natt til 1 mai er at vi aldri får den gamle tia igjen, husker dere Dag&Natt for 14-15 år siden han som sto å børna med den trekkvogna... og alle de folka... Jaja det er vel beviset på at man begynner å bli gammel.. jeg stemmer for Borgeskogen jeg da.. Oppmøte på Jarlsberg så borgeskogen.. Ratata hadde et godt poeng at det lå midt mellom to byer, og det er ingen naboer å forstyrre der heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår