Gå til innhold

Forza 4 Styringsproblemer (Drift) Ikke latmansproblem. Med film inkludert.

Ranger emnet


Audi4Life

Anbefalte innlegg

Hei. nå har jeg vært på alle forumer som har Troubleshoot og fortsatt klarer jeg ikke finne ut problemet. Bilen oppfører seg som den får maksimalt sving plutselig hvis jeg touch motsatt styringsknapp når jeg svinger med hjulspinn. har ikke tenkt over det(trodde jeg bare hadde blitt over middels dårlig siden Forza 2 og 3) før jeg prøvde det hos en kamerat der drifting og sladding var hakke bedre enn 3'eren og like morsomt. Da forstod jeg at det var noe veldig feil med mitt og begynte å sjekke det ut, men ser ikke ut som noen på internett har samme problemet. Jeg var en habil drifter på både 2 og 3'eren, men trodde det var helt forandret hos fireren til jeg begynte å sjekke det ut. Instillingene er:

 

- ingen assistanse utenom Abs

- den bilen dere ser er ikke Fintunet, kun bygd med deler til s700

- gjorde dette likt hos en kamerat og de oppfører seg Helt anderledes.

Bare spør om flere filmer eller andre ting så dere forstår problemet lettere, forza var greit nok til jeg kom ned til kameraten min og ikke ville dra igjen for driftingen og sladdingen hans var gode gamle forza og hos meg bare dritten(litt som GT Btw :P )

 

http://s271.photobucket.com/albums/jj121/Audi4Life/?action=view&current=Styringsproblemer.mp4

Endret av Audi4Life

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker masse for hjelp her, skal ned og sjekke litt på svarene jeg har fått så skal jeg holde dere oppdatert. kunne vært feil med stikka, men byttet kontrol en gang og samme problemet, tror veldig på dette med simulasjon eller normalt. merkelig at jeg ikke har testet det, men trodde ikke at simulasjon kunne gjøre så mye forskjell på spilleopplevelsen. hva er grunnen til at slik mulighet er der, for følte at bilen oppførte seg mindre som en bil slik som mine instillinger var enn hos min kamerat. Holder dere oppdatert :)

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simulation er myntet på de som kjører med ratt, selv om det også kan settes på simulation når du kjører med kontroller. Hensikten med simulation er at absolutt alle hjelpemidler er slått av. Selv om du slår av alt så vil du fortsatt få litt hjelp når du setter på normal.

 

Selv kjører jeg på simulation med håndkontroller men holder meg unna drifting, enda... Greit med en sladd og rette opp denne, men når jeg legger opp til å få kontra og bruke den gjennom neste sving, så kommer den som ei slegge. Veldig likt det som er på filmen din.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja helt korrekt det. Var at den stod på simulasjon på Styring og ikke normal. Får ikke håpe grunnen til at det ikke finnes noe spørsmål om dette er fordi alle finner ut av det på egenhånd. Grunnen til at jeg ikke var inne der var fordi det føltes som en feil i spille på grunn av denna slegga som kom i ræva på bilen når kontraen kom, men etter tre-fire prøverunder med normal på styring savner man nesten rykkingen på kontraen, er jo tross alt på lv 34 så har kjørt en del med simulasjon :) Takker for hjelp og får ikke håpe alle har himlet med øynene når de så spørsmålet mitt, da er det bare å ta et par timer med GodDrifting på normal til ventetiden på et nogenlunde prisriktig Fanatec 911s clubsport ratt og pedalsett kommer på Ebay så simulasjons-styring kommer på igjen :) Takk.

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår