alexan0204 Skrevet November 29, 2011 Rapporter Share Skrevet November 29, 2011 Hei! Skulle gjerne hatt en del småting til min Audi som kanskje ikke fåes kjøpt rundt hos forhandlere. Lurte på om det finnes en hugger i Sola/Sadnes området hvor man betaler en sum og kan plukke med seg de småtingene man trenger. Må ikke være selvplukk, men er altså på utkikk etter et sted hvor jeg kan kjøpe brukte bildeler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet November 29, 2011 Rapporter Share Skrevet November 29, 2011 jeg pleier bare gå inn på høggeriene plukke med meg små nips i pose og gå i disken, da sier de fort bare 200kr osv Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristia Skrevet November 30, 2011 Rapporter Share Skrevet November 30, 2011 Knoks Bildeler AS på Sandnes har selvplukk Siter MVH Kristian 93' Toyota Carina E 1.6 Xli Pioneer - Alpine - dynaBel - Audio-System Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Homes Skrevet Desember 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2011 Ikke for å være gledesdreper, men jeg personlig har ikke hatt gode erfaringer med å plukke på høggern. For det første har jeg stort sett fått dårlige priser og for det andre er ofte mye av det jeg vil ha ødelagt fordi kjærra har stått med åpne ruter i årevis o.l. Jeg sier ikke at det bare er elendighet, men ikke ha for høye forhåpninger;) Dessuten kan det være en fordel å ha med seg en voksen om du er ung, ungdom for ofte dårligere priser. Siter 1997 Audi A4 1.8TQ - Vorsprung Durch Technik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg