Jump to content

Ryggekamera/monitor evt GPS

Rate this topic

ainas
 Share

Recommended Posts

Vurderer sterkt å installere ryggekamera/monitor på min Roomster Scout 105hk DSG 2011 mod. I forlengelsen tenkte jeg også kanskje å installere GPS hvor skjermen kunne brukes til både ryggekamera og GPS.

Er det noen som har noen erfaring eller kunnskap (modeller osv)?

1. Kun Ryggekamera.

2. Integrert ryggekamera/GPS

Håper på svar.

Hilsen

ainas

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By tryggen
      Hei, jeg har en Peugeot 2008 2014-modell hvor navigasjon har stoppet å virke. Dvs. GPS posisjonering virker ikke. 
      - Er dette en feilfunksjonering fra GPS antennen eller mottager? 
      - Hvor en antennen plassert?
      - Kan det være irret kontakter noe sted?
      - Kan en software oppgradering hjelpe? Er i tilfelle dette en gratis oppdatering?
      - Ideer om andre årsaker?
      PS! Forøvrig er ikke 2008 nevnt som egen modell under Peugeot 
    • By sveinsvein
      Har kjøpt en 2008 xtype. Er det mulig å få tak i en oppdatert dvd for navigasjonen?
    • By Falkanger
      Hei.
      Jeg har et originalt ryggekamera på min Toyota Avensis (2012) modell. Kameraet fungerte fint de første årene, men begynte å streike når garantien var utløpt. Det siste halvåret har det ikke kommet bilde når bilen har blitt satt i revers. Dette endret seg plutselig i går når jeg fikk bilde noen sekunder etter oppstart av bilen. Deretter forsvant bildet og kom ikke tilbake før jeg senere på dagen starten bilen på nytt. Da kom bildet igjen i noen sekunder før det forsvant. 
      Tyder vel på dårlig kontakt, spenning eller noe. 
      Hvor ville dere startet med feilsøking?
    • By Mathis
      hei. noen som kan tipse meg hvor jeg finner ryggelys signal til dmax 07 inne i cupe en? skal brukes ifm installering av ryggekamera. et lite utsnitt av koblingskjema hadde vært supert..
    • By petter268
      Hei! Jeg skal installere ryggekamera, og må derfor få av denne så jeg får lagt en kabel til skiltet på bakluka. Dette stopper meg litt nå fordi det er noen skruer som jeg ikke får av. De har ikke spor og ser ut som er spikra fast, for jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få de av. Er denne mulig og få av? Se bilder. :)

• Populære emner nylig

• Recent Achievements

• martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy