donrambone Skrevet November 28, 2011 Rapporter Share Skrevet November 28, 2011 (endret) Hei, har et problem! som i tittelen.. skal bytte lyspære i klimapanelet, det er tre" knotter", er det slik at man drar ut den i midten, så går det plastspredere til side knottene? har prøvd å dra av den i midten uten hell,ville ikke ta for hardt i i tilfelle noe knakk, de på sidene gikk greit av, men der var det ikke noe pære. er det slik at jeg bare kan dra til? er det her knotten sitter? På forhånd takk for svar:P Endret November 28, 2011 av donrambone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 28, 2011 Rapporter Share Skrevet November 28, 2011 Lettere om du legger ut et bilde, jeg vil tro det er slike pærer som du skrur en kvart runde mot venstre for å løsne.. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega25 Skrevet November 29, 2011 Rapporter Share Skrevet November 29, 2011 Hei. Har byttet på min. Sett viftebryteren(midtre) i hakk "2" og dra bryteren rett ut(sitter godt fast). Jeg brukte en tøybit over bryteren og brukte en tang til å dra ut bryteren. Der inni sitter pæra. Bruk en tynn nebb-tang til å dra den ut. Og sett den nye pæra i en tynn slange for å få den på plass. Mvh Ole Bach Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albeca Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Helt riktig som sagt over her, dette gjorde jeg også i høst. Brukte bare tanga med tøy på pæra også, lett å kontrollere inn der pæra skal sitte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg